УАЗ - Ремонт - Електрообладнання автомобілів УАЗ
Увійти Реєстрація
Увійти на сайт через:

Тюнінг ВАЗ 2110, 2111, 2112

Тюнінг салону Зовнішній тюнінг Тюнінг багажника Тюнінг підкапотного простору Тюнінг освітлення салону / багажника Тюнінг фар Боротьба з шумом і вібрацією Тюнінг електрики Тюнінг акустики Інший тюнінг Тюнінг карбоном

Тюнінг ВАЗ 2106

Тюнінг жигулів Поради для ремонту Електрообладнання автомобіля Пристрій автомобілів

Тюнінг ВАЗ 2101

Двигун Ходова Кузов і салон Трансмісія Електрика і електроніка Інші матеріали Тюнінг Своїми руками Техніка водіння Поради

Тюнінг LADA Niva

Ремонт Тюнінг

Новини

Новини ВАЗ

Тюнінг Ford

Інші статті

Тюнінг та ремонт УАЗ

Ремонт Тюнінг

Тюнінг та ремонт ЗАЗ

Поради Інше

Тюнінг москвича

Тюнінг

Електрообладнання автомобілів УАЗ



А хто-небудь ставив "нештатні" підрульові перемикачі?

Я ставив камазовского, працює відмінно, правда спідометр закрило, але він і не потрібен :-) Особливо легко підключилися поворотники, зі світлом довелося повозитися. Але в результаті дуже задоволений. Дешево і сердито. [Алекс]

Камазовского перемикач кріпиться на рульову колонку, тільки у УАЗовской колонки менше діаметр, тому доводиться під перемикач підкладати прокладку. [Dive]

З невеликими доопрацюваннями ставиться підрульовий перемикач від 08. Краще, якщо кермо "Люкс". Сама копітка частина роботи - підігнути пластикові ручки і підключити реле світла. Щоб працював гудок, треба вирізати кільце з жерсті і прикрутити гвинтами впотай до керма. [Прислав vasiliy]

Я поставив підрульові від 3160. Довелося підставу вимикачів трохи підрізати-підпиляти всередині (не налазив на кожух рульової колонки). Це 1 в 1 жигулівські (2108), але тільки ручки прямі, а не вигнуті, соотв. корпус підрульових ближче до керма кріпиться, ніж до торпеді, відповідно на рульовій колонці в самої торпеди є місце під газелевскій або 2108/2110 замок запалювання. Так як я переробляв штатну проводку, зокрема ставив релюшкой на включення фар, то все підключилося на ура, схему включення можна знайти в будь-якому сучасному альбомі по УАЗам з кольоровою схемою варіанту "з багатофункціональними підрульовими перемикачами". А вийшло дуже зручно, правда страшно стало - хистко вони виглядають якось ... [Бегемот 4x4]

Кермо і підрульові перемикачі від 41-го Москвича.

Установка на УАЗ підрульового перемикача склоочисника від Газелі (Стаття) наверх
Доопрацювання блоку запобіжників

При доопрацюванні блоку запобіжників обов'язково треба враховувати те, що пpедохpанітель повинен бути найбільш тонкої частиною всього ланцюга. БУДЬ місце за ним має бути товще, витримує струм БІЛЬШЕ його уставки (пеpегоpанія або отшібанія по теплу), кpатковpеменно витримує (без pазpушенія за вpемя сpабативанія) струм ЕМ pасцепленія (впpочем для машин це несуттєво, там ніколи не пpименяются автомати з ем уставкою, це тільки для високовольтних систем) і нарешті пpи КЗ в найдальшій точці ланцюга мати сопpотивления досить мале для того щоб струм в ланцюзі ПЕРЕВИЩИВ уставку пpедохpанітеля (для патомптп - струм теплової уставки).
Це тpебования з ПУЕ але зрозуміло що pовно те ж саме по тим же пpичин пpіменімо і до низьковольтних ланцюгах, до автомобіля.
Відповідно - вішати все сpазу на одну баааальшую кнопку хоч вона і на 100А буде - не можна. Проводу сгоpят а кнопка не pасцепітся. вішай їх на отдельнеие пpедохpанітелі.
Плавкі, теплові, які завгодно - лише б тільки на окремі. Тому що їх уставка більше 20-30А бути пpосто не може, стільки (долговpеменно) проводу в джгут не витримує див. Вибір перерізу автомобільного дроти Якщо потpебителями більше - pазводіть їх на pазного пpедохpанітелі, ті ж фаpи - по одній на пpедохpанітель, пічку - на свій і тп і тд. [AntonTs]

Поставив два штатні блоку-6 запобіжників, більш, ніж достатньо. Один блочок запітивается тільки при включеному запаленні, ін постійно. Переваги штатного блоку: можна використовувати і дріт і штатні волговские (жигулівські) плавкі вставки (досить випрямити). Досить надійне кріплення плавкої вставки і самого запобіжника, вартість вставок-копійки, не кажу вже про дроті (аргумент проти зовсім сучасних блоків і запобіжників до них). А взагалі-справа смаку. Я люблю коли в машині все обладнання однотипне. [Iron Craft]

З мого досвіду виходить так:
якщо ти залишаєш старий блок, не вносячи змін в штатну проводку, а новий (другий) тобі потрібен для додаткових, встановлених тобою, споживачів, то краще використовувати волговские блок, помістити його куди-нитка в салон.
Він хороший простотою заміни предохранцов, легкістю підбору їх потужності (не тільки 10А, як в рідної зволікання, але і 12А і 14А і навіть 20А) і т.д.
Також у штатного є такий баг, що якщо занадто сильно пхнути в нього предохранец. Він може закоротити на корпус "за блоком".
До того ж у волговського предохранци не бовтаються в гніздах, контакт надійніше і зволікання не кінчається [Alex Orc (78)]

Є екстремістський варіант - повісити збірку звичайних автоматів на 220в. Працює, і досить ефективно, і оборотно (висівки - включив обюратно) але аж надто габаритно. Тут у деяких маніяків саме так зроблено, прямо на торпеді прикручені. [AntonTs]

Я собі поставив волговские лінійку. Але їх все одно не вистачає, буду ставити другий. Зроблено так: велика пластина з Люміна, на ній стоїть лінійка запобіжників, на ній же все релюхі (фари, бібікалкі) і переривники (поворотники, двірники). Не дуже зручно підводити загальну шину, але я вивернувся так: від кожного запобіжника відходить 2 контакту, я підігнув сусідні і гарненько їх пропоїв, але це не вважаю надійним, в майбутньому припаяти товстий мідний стрижень. З приводу надійності сумнівів поки не було - контакт у запобіжників плоский і широкий, затискається дуже добре. Є думка зробити індикацію перегорання запобіжників, щоб відразу бачити, чи всі справні, раз вже від кожного відходить по два контакти - на кожен повісити світлодіод, але є сумніви, чи треба воно. Так, весь цей блок я перетягнув в салон. [Бегемот 4x4] наверх
Схеми електрообладнання на УАЗ

Схема електрообладнання УАЗ Patriot. (181Кб) Для перегляду потрібна програма Adobe Acrobat Reader (картинка 500Кб)

Схема електрообладнання 3160

Векторні схеми електрообладнання 316Х: (схеми прислав Гудков Віктор)
Схема електрообладнання (584K)
Монтажний блок (257K)

Схеми електрообладнання для автомобілів 3160, 31601, 31603, 31604 (помилка - три діода в генераторі, ті, що на загальний (на землю?), Треба перевернути - [Musa]) (Увага! - дуже великий розмір, порядку 1.7 Мб кожна схема , прислав Максим Смирнов [msmirnov]):

Схеми електрообладнання для автомобілів 31601 (розмір трохи менше 415К), 3162 (453К), прислав [Сергій АС])
Схема системи управління двигунами (242K) УМЗ-4213, УМЗ-420, ЗМЗ-409, прислав [Сергій АС])

Електросхеми УАЗ-Хантер: Габарити і підсвічування номерів, Далекий і ближнє світло, Передні і задні противотуманки, Поворотники і аварійка, Двірники і омивачі, Датчики бензобаків, Гальма і Звуковий сигнал, Гальмо стоянки, Спідометр, Опалювач і Стартер, Плафон, Прикурювач, Підкапотна лампа.
Вирішив на дозвіллі зайнятися справою. Вимальовував окремими блоками ел. схеми Хантер. Книжка від з-ва Третій Рим, але жах скільки ляпів. Так що доводилося порівнювати за оригіналом, тобто в машині, і є книжка чорно-біла, там ще перевіряв. Букви квітів позначають по початковій букві самого кольору проводів, тільки "П" позначає Червоний, а "К" - Коричневий ... [Solvik]

Кольорова схема УАЗ-469 з радіоприймачем! Прислав [Fedor 22 kota]

Схема електрообладнання на УАЗ-469 (з керівництва по експлуатації 1982 року) 1000 * 792 (66 Кбайт), 1845 * 1465 (165 Кбайт), прислав [Jurick]

31512 (помилка - підключення додаткового опору - синій провід повинен йти на "+" доп. Сопр-я, "з" повинен йти на реле стартера [Goby 4x4]),

31514 (19) ліва частина, 31514 (19) права частина (надіслав Shalnov Sergey) З книги: Автомобілі УАЗ сімейств 31512, 3741. Пристрій, експлуатація, технічне обслуговування, усунення несправностей. АТЛАС-ПРЕС під редакцією Макарова А.І. Колектив авторів під керівництвом Шияна Г.В.

31514 (19) кольорова схема

Електросхеми атомобілів УАЗ-31519-095 (-195, -023, -123, -025, -125) (формат PDF 400Кб) прислав Фокін Ігор.

Електрична схема а / м з двигуном Андора (формат PDF 89Кб) прислав Фокін Ігор.

3153 ліва частина (збільшена схема), 3153 права частина (збільшена схема)

3159 (Барс), розмір малюнка 225Кб прислав [Калінич]

3303, 33036 з багатофункціональним і зі звичайним підрульовими перемикачами, 33095 з багатофункціональним і зі звичайним підрульовими перемикачами, 3741, 39094. 31512, 3303, 33036 з багатофункціональним і зі звичайним підрульовими перемикачами, 33095 з багатофункціональним і зі звичайним підрульовими перемикачами, 3741, 39094.

Схема електрообладнання на 31512, що випускалися до 1994 р. (з сайту "За кермом") для монітора з роздільною здатністю: 640 * 480 (60 Кбайт), 800 * 600 (88 Кбайт), 1024 * 768 і більше (120 Кбайт). Якщо хочете зберегти схему, натисніть на посилання правою кнопкою миші і виберіть з меню "Зберегти як ..." ("Save link as ...").

1 - передній ліхтар; 2 - фара; 3 - сполучна панель; 4 - звуковий сигнал; 5 - бокові повторювачі покажчиків поворотів; 6 - переривник покажчиків повороту; 7 - генератор; 8 - ліхтар освітлення підкапотного простору; 9 - електродвигун обігрівача; 10 - вимикач обігрівача; 11 - додатковий опір; 12 - додаткове реле стартера; 13 - свічки запалювання; 14 - котушка запалювання; 15 - акумуляторна батарея; 16 - транзисторний комутатор; 17 - датчик-розподільник; 18 - стартер; 19 - вимикач "маси" ; 20 - аварійний вібратор (підключається при виході з ладу комутатора); 21 - датчик покажчика тиску масла; 22 - регулятор напруги; 23 - датчик покажчика температури охолоджуючої рідини в блоці циліндрів; 24 - штепсельна розетка; 25 - електродвигун омивача скла; 26 - електродвигун склоочисника; 27 - блок плавких запобіжників; 28 - датчик контрольної лампи перегріву охолоджуючої рідини; 29 - датчик контрольної лампи аварійного тиску масла; 30 - вимикач контрольної лампи аварійного стану гідроприводу гальм; 31 - вимикач контрольної лампи гальма стоянки; 32 - вимикач сигналу гальмування ; 33 - ножний перемикач світла; 34 - мікровимикач; 35 - електронний блок управління системою холостого ходу карбюратора; 36 - електромагнітний клапан; 37 - кнопка звукового сигналу; 38 - контрольна лампа аварійного стану гідроприводу гальм; 39 - контрольна лампа покажчиків повороту; 40 - контрольна лампа гальма стоянки; 41 - перемикач склоочисника і склоомивача; 42 - спідометр; 43 - контрольна лампа дальнього світла фар; 44 - амперметр; 45 - покажчик тиску масла; 46 - контрольна лампа аварійного тиску масла; 47 - контрольна лампа перегріву охолоджуючої рідини в радіаторі; 48 - покажчик температури охолоджуючої рідини; 49 - покажчик рівня палива; 50 - вимикач аварійної сигналізації; 51 - центральний перемикач світла; 52 - ліхтар освітлення кабіни; 53 - перемикач покажчиків повороту; 54 - вимикач ліхтаря освітлення кабіни; 55 - датчики покажчика рівня палива в баках; 56 - тепловий запобіжник; 57 - перемикач датчиків паливних баків; 58 - вимикач запалювання; 59 - вимикач ліхтаря заднього ходу; 60 - задній ліхтар; 61 - ліхтар освітлення номерного знака; 62 - ліхтар заднього ходу; 63 - штепсельна розетка пріцепа.наверх

Принципова схема реле-поворотів (з сайту "Технічна підтримка Валігура")



Лампи, вживані на автомобілях УАЗ Лампи Тип лампи Потужність, Вт
Фар: дальнього і ближнього світла А12-45х40 45х40
Поворотних фар (3962 * / 3151 *) А12-50х40 / А12-45х40 50х40 / 45х40
Передніх ліхтарів
- Габаритного світла А12-5 травня
- Покажчиків повороту А12-21-25 березня
Задніх ліхтарів
- Габаритного світла А12-5 травня
- Покажчиків повороту А12-21-25 березня
- Сигналу гальмування А12-21-25 березня
Повторювачів покажчиків повороту (на всіх а / м, крім 3303 *) А12-5 травня
Ліхтаря світла заднього ходу А12-21-25 березня
Ліхтаря освітлення номерного знака А12-5 травня
Ліхтаря освітлення спецзнаку (3962 *) А12-21-25 березня
Ліхтаря освітлення під капотом (315 *) А12-21-25 березня
Ліхтаря освітлення кабіни А12-1 2,1
Переносної лампи А12-21-25 березня
Освітлення приладів
Контролю дальнього світла фар
Контролю аварійного тиску масла
Контролю аварійного перегріву охолоджуючої рідини
Контролю включення покажчиків повороту
Сигналізатора аварійного стану гальм
Сигналізатора включення гальма стоянки А12-1 2,1
Контролю включення аварійної сигналізації А12-1, 1 (А12-0, 2?) 1,1 (0,8?)

Які лампи слід купувати?

До речі сподіваюся лампи не Тайвані або емірати? А то я купив якось (молодий був, зелен) такі - красиві, 100/90, супер-пупер, а потім поміряв тестером ток і виявилося що вони 55/60, та ще світять криво. А ось німецькі (Narva, Philips) річ - і світять класно і якість відмінна - міняєш лампу, а фари регулювати не треба - все залишається точно на своїх місцях. [Чіф]

Як фахівець у цьому питанні, з упевненістю можу сказати що на лампочках економити не варто.
Всі автомобільні галогенові лампи розжарювання діляться на три основні категорії:
1-а (дешеві) - це лампочки, зроблені з г% # а, тобто колба із звичайного скла, низькоякісний метал спіралі, погана пайка.
2-я (дорогі) - це якісні лампи, тобто колба з кварцового скла, високоякісний без сторонніх домішок метал спіралі, акуратна виштамповка і пайка цоколя.
3-тя (підробки) - це лампочки, зроблені з матеріалів першої категорії, але акуратно, і продаються за цінами трохи нижче другої.

Переважна більшість автомобільних фар розраховане на лампи, потужністю 55 або 60/55 ват. Використання інших більш високої потужності - не доцільно, так як приріст по нагріванню такої лампи набагато перевищує приріст за освітленості, який до речі дуже невеликий. В сучасних лампах використовують інші способи підвищення світлового потоку.

З лідерів можу прекомендовать наступні лампи Н4 (60/55):
OSRAM SUPER +30%
OSRAM SILVERSTAR +50%
PHILIPS PREMIUM +30%
PHILIPS VISION PLUS +50%

У мене в обох машинах стоять якраз останні, PHILIPS VISION PLUS +50%. В Ниві лампочки пережили незліченну кількість купань (у включеному вигляді естейственно) і чотири-п'ять комплектів фар, скільки точно - не пам'ятаю. У УАЗі - переживають вже другий комплект фар. І там і там лампочки працюють і вмирати поки не збираються.

Так, хочу додати, купувати такі лампочки краще завжди комплектом! І на жаль, підробки на них теж є ... :-(
Наскільки я знаю, "рідні" PHILIPS VISION PLUS ніколи не випускалися в пластмасовому прозорому контейнері! Тільки в картонних коробках (комплект 2 шт.) Або в блістері на картоні (поштучно).
Костянтин Мартьянов [Markiz_] березня 2004 (http://www.auto.ru/wwwboards/uaz/0686/212047.shtml) наверх
Як поліпшити штатний освітлення без застосування доп. фар

Можна поставити галогенову оптику. (Для машин у яких її немає - (У) абетка) Для галогенних фар оптика повинна бути з індексом H4. Якщо H2, то відбивач з часом вигорить. Я собі поставив оптику H4, лампи 90/130 та харчування на лампочки пустив через реле. Ножний перемикач не потягне, згорить швидко, та й втрати на усіляких з'єднаннях будуть. А тут дотягнув товстенним проводом живлення до релюх (дві релюшкой висять на передній стінці біля лівої фари), від реле провід на харчування лампи (ближній від однієї релюхі, дальній від іншої) а старі штатні рідні провода використовував як командні для реле. Світло прекрасний, світить далека, тільки зрідка пластмасовий корпус підвідних до лампи контактів плавиться. Ну раз в пів-року, не частіше. [John]

Після несолько експерементів прийшов до висновку, що збільшення потужності ламп - не вихід. Збільшується нагрів і навантаження на генератор
У мене стоять зараз фари з оптикою Н4 і лампи 100/90, але після установки дод фар з оптикою від ВМВ (Хелла) я зрозумів що вітчизняні фари не дуже хороші. Я поставив дві фари ближнього світла від БМВ 5 серії в кузові Е12 (модель 70х років) - результат перевершив всі очікування: ближнє світло з лампами 55Вт в кілька разів краще ніж штатний б / с 90Вт.
При однаковому споживанні енергії, хелловскіе фари дають в 2 рази більшу світловіддачу ніж наші.
Так само на мій погляд можуть підійти фари від автомобілів Фольксваген сімейства Гольф або сімейства Транспортер.
До того ж імпортні фари мають Поті плоске скло, що спрощує завдання зняття і постановки їх за кенгурінов. [RoadHawk]

Прийшов купувати лампочки - вибрав не найдорожчу і не найдешевшу. Сплатив, беру, відкриваю і дивлюся - одна відверто крива, інша не крива, але теж в ній щось не те. оком щось помічаю, а пояснити не можу. Прошу продавця знайти прямі. Мені робити нічого, продавцю теж, він ситий і добрий ... В результаті прямих лампочок по ціні до30 рублів (магазин недорогий) не знаходимо взагалі. Втім за ціною "до 50" теж не знаходимо. Те спіралька кривувата, то ще що. Ну і що що на лампочці написано "made in Germany" - це зовсім нічого не означає. Дивився я дивився на всю цю купу, та й спокусився на нормальні німецькі лампи по 85р. за штуку - береш в руки і відешь що це виріб нехай і не зроблено в Німеччині (ну і що що написано що "made in germany" - цього все одно ніхто не може гарантувати).
Увечері пішов встановлювати. Встановив, поїхав у тьму кромішню і тут то я зрозумів чому раніше фари регулюються / нерегуліруй - все одно зустрічних зліпили. ВАЖЛИВО ЯК ЛАМПОЧКИ ДАЄ Пучек. Навіть без регулювань просто після зміни лампочок було видно що слід на землі став суттєво "ближче" з машині, рівним по кордонах і рівномірним. За 5 хвилин все було відрегульовано по книжці, покатався по району, потім ще трохи опустив пучек до рівня коли світлова межа починається "там де земля вилазить" з під капота.
Так, лампочки поставив звичайні 60/55 - й проживуть довше і грітися як більш потужні не будуть ... [Stalker]

У мене вже другий рік стоять Філліпсовскіе blue visiоn, дуже задоволений ... Начебто менше сліплять зустрічних (з спостереження знайомих), дають такий собі біло-блакитне світло, дуже відрізняється від штатного в кращу сторону ... [Alex Orc (78)]

За витривалості найкраще, що я знайшов з галогенок - це Tungsram 90/100 (здається, Угорські), дешеві досить. Вони в мене стояли з 1999 р. З ними маю досвід їзди близько 2х тижнів (в т.ч. по Ростовській області в дощ і вночі близько 8 ч.) з вщент розбитою каменем оптикою. Лампочка досі жива, тільки ганчірочкою грязюку обтер :-))) Оптику краще ставити спеціальну під H4 (підходить Жигулівське), без всяких там перехідників. Я ще вставив туди лампочки підсвічування габаріток: з одного боку ефектно :-))), з іншого - при їзді в дощ і туман (коли фари не особливо потрібні) оптика прогрівається, перешкоджаючи осіданню конденсату всередині себе. [Plecotus]

Не варто захоплюватися лампами потужністю більше 55 \ 60 Вт З наступних причин:
Використання ламп більшої потужності заборонено в Європі на дорогах загального користування і серйозні фірми таких ламп не випускають. Відповідно ні про яку якість (освітлення, перш за все) говорити не доводиться.
90% - що потужність такої лампи (90 \ 100 і більше ват) в дійсності не відповідає заявленій.
Через низьку якість виготовлення, такі лампи освітлюють все що завгодно - пролітають вертольоти, зірки, сліплять зустрічних водіїв, тільки не дорогу. Хоча може создатся враження, що фари світять яскравіше.
До того ж, розрізнюваність предметів для людського ока в жовтому спектрі вище ніж блакитному, тому він (жовтий) більш наближений до природною сонячному світлу. Це до питання про "Фарбований" ксенон [Gribnick]
наверх
Від яких автомобілів підходять фари до УАЗу?

Діаметр і посадочні місця фар - уніфіковані:
Жигулі (2101), Москвич М408, ІЖ412, Нива, УАЗ, ГАЗ 24-2410, ЗАЗ968, вантажівки ГАЗ, ЗІЛ, КАМАЗ, Автобусів ПАЗ, ЛІАЗ, ЛАЗ, КАВЗ.
Тільки необхідно пам'ятати що буває оптика расчитанная під галогенові лампи і не расчитанная. Так само в деяких фарах є отвори під лампи підсвічування гаабарітов.
[Roman] і [BabyHummer A-328] наверх
Перемикач покажчиків бензину

У мене під сидінням стоїть перемикач датчиків рівня палива (поставив його туди, щоб не тягнути дроти під щиток приладів) [aas] наверх
Маршрутний комп'ютер на УАЗ

Датчик витрати палива

Маршрутний комп'ютер

Маршрутний комп'ютер на УАЗ (стаття) © Анатолій Хохряков [HOHAN] Січень 2005.
Паспорт на Маршрутний комп'ютер АМК-211500, 273K.
Маршрутний комп'ютер сімейства ВАЗ 2110, керівництво користувача. Файл у форматі WORD 394K.

наверх
Тахометр на УАЗ

Тахометр ... підійде від будь-якої машини, найпростіший варіант - від ВАЗ 2106. Потрібно вирішити для себе:
1. Електронний або стрілочний (у електронних, як правило, ще купа функцій - годинник, термометр etc., Вони меншого розміру, але, на мій погляд, вони менш наочні).
2. Куди його увіткнути - від цього залежатимуть габарити тахометра.
Підключати там нічого - плюс з дроту, де він з'являється при включенні запалення, можна взяти на замку, на двірниках, на печі і т. д., мінус - сам розумієш, "сигнальний" дріт, по якому тахометр, власне вважає імпульси - з виводу котушки запалювання, сполученого з трамблером (при контактному запалюванні) або з комутатором (при безконтактному). На тахометрі може ще бути провід підсвічування шкали - його можна з'єднати з будь лампою підсвічування, або безпосередньо з вимикачем світла. [Ansi]

Тахометр (від шістки - 2106)

Тахометр (від шістки) ідеально виглядає поряд (правіше) спідометра. Підключення штатний - там на корпусі Таха все написано. Один - на котушку (низьковольтний кінець будь). Один - +12 В. Один - маса. Один - підсвічування Таха. По приколу можна підключити лампочку стоянкового гальма. Залишаться лампочки відмови генератора, але це без реле не підключити. І лампочка відкритої (закритої) повітряної заслінки карба. Останні три у мене не подсоеденени, не охота поки возитися. Дірку висвердлюють свердлом 2,5 мм по колу менше діаметра окружності Таха на 3 мм, потім доводив круглим напилком. Отвори необхідно для початку накерніть. Сильно дрилем не жати! Інакше на останніх дірках заверне панель. [Dachnik]

Тахометр від "Газелі"

Я хотів ставити від "Газелі", т. к. шестерочного використовує тільки 1/3 шкали - обороти не ті. А поставити його можна зліва на панель замість табличок з перемиканням передач. Тим більше, що стрілочний наочніше цифрового і менш інерційний. [Михайло і Пунто]

Встановив тахометр 35.3813 (від Газелі) (безкорпусною). Взяв корпус від старого спідометра, шкалу тахометра обрізав по діаметру шкали спідометра (при цьому трохи обрізалися циферки, але показання читаються добре). Важливо зберегти прозоре кільце-світловод (від спідометра) для підсвічування шкали, без нього вночі шкалу не видно. Місце установки видно на фото. Схема підключення. [HOHAN]

Купив недавно тахометр від приборки 3110, це такий гарний з підсвічуванням стрілки і цифр. При спробі простого підключення нічого не вийшло. Після студіювання Факовіт і доків все встало на свої місця. Підключається він так: ззаду тахометра є 3 контакту, і до них йдуть 3 проводка: червоний (його підключаємо на "+" замка запалювання, я підключив до "+" комутатора), синій (його на масу), і жовтий (його обов'язково через резистор 62 кОм потужністю не менше 1 Вт підключаємо до контакту "КЗ" комутатора або до котушки запалювання до контакту, який з'єднаний з комутатором). Все працює. Так, індекс приладу 449.3813. [Бегемот 4x4]

Цифровий тахометр

Цифровий Мультітронікс, наприклад, найпростіший варіант (всього 3 дроти): Живлення від ключа (панелі) і провід на доб.сопротівленіі (в інструкції є див. розділ "Волга")
Горів пару раз (чи то від нестабільного харчування, чи то конструкція така) - міняв по гарантії. Потім електрики зробили в ньому запобіжник (на пипки) і намотали котушку (?) - Доб.сопротівленіе. Поки працює ...
Дуже корисна весчь - зараз ГОЛОВНИЙ ПРИЛАД. [Борода У]

Установка зайняла 15 хв. Свердлити нічого не треба. Кріпиться на липучці. Місце установки треба ретельно вибрати. Якщо добре його знежирити, то потім не відірвеш ніякими силами. Я на 8-ке незручно приклеїв такий же. Потім, коли відривав, розламав корпус приладу. Липучка - сила! [Фавн]
Фтографія цифрового тахометра встановленого на кожусі керма. © [Чіф]

Функціональність цифрового тахометра:

Міряє обороти двигуна (Двохдіапазонний: при преходить за 1500 показання угрублются щоб цифри не миготіли), температуру повітря в салоні (або забортом, якщо датчик викинути на вулицю), показує час, температуру може запам'ятовувати і записувати в пам'ять тобто запам'ятовує максимальну і мінімальну температуру в добу і ставить час (зручно буде взимку подивитися що вночі то було з УАЗкой). Ступінь яскравості регулюється на три положення тому вночі не дратує. [Barsik]

Обережно:

Періодично "дохнуть" електронні тахометри.
Можливо це пов'язано з проводами високої напруги (точніше з розподіленим опором оних): у мене електронний тахометр захотів працювати тільки з "рідними" проводами, які спочатку стояли на моєму довгому Козле.
Інші комплекти проводів для УАЗів, включаючи
1) силіконові,
2) чорні дубові з товстенної мідною жилою,
3) червоні майже аналогічні "рідним", але більш жорсткі, з тонкою мідною жилкою
викликали преіодіческіе глюки в показаннях, які в кінцевому підсумку завершувалися зависанням приладу. [AndyJinx]

В принципі нічого доброго:
годинник / будильник-незручні, обороти показує правильно тільки при температурі не нижче +5 С, потім починає глючити, цифри стрибають ... загалом краще від 2106 [Goldberg]

Має сенс, тільки якщо тобі потрібно знати усталені звороти. Гальмівний він дуже, поки на ньому 2000 реально може бути від 0 до 3500. Треба стрілочний ... [msmirnov] наверх
Економетр на УАЗ

Річ потрібна й корисна, але це не прилад, а індикатор, тобто показує саме розрідження у впускному колекторі. По натисненню на педаль не завжди і визначиш, що відбувається, а при їзді з економетрії на трасі в зеленій зоні дуже навіть не погано можна контролювати кількість відлітають бензину. Гарантовано продається в Південному порту ще в жовтому магазинчику запчастини для вантажівок на МКАД. Маршрутний комп'ютер коштує на порядок дорожче, та його і ще змонтувати треба. Мені він дуже добре допомагав ... а економить бензин не прилад, а сам думаєш, а індикатор тільки показує з похибкою відсотків 20-30, але цього цілком достатньо. [Barsik] наверх
Електронний спідометр (від УАЗ-Hunter на звичайний УАЗ)

Електронний спідометр АР 20.3802 (дворядковий дисплей:
верхній рядок - загальний пробіг (6 розрядів, незначущі нулі висвічуються), нижня - скида лічильник добового шляху), датчик швидкості АР 68.3843 (шестіімпульсний, непрохідний, різьба М22, Козмодемьяновскій роз'єм). Виробництво RAR (Рига).

Труднощі при установці була одна - повна відсутність інформації як про спідометрі, так і про схему електроустаткування Хантера. Пошуки результатів не дали. Рідний джгут з роз'ємами знайти також не вдалося. Довелося використати метод наукового тику. З датчиком все зрозуміло: червоний - живлення (+12 В) (після замку запалювання), синій - сигнал, чорний - земля. (Роз'єм попросту відрізав). У спідометра роз'єм має такий вигляд (нумерація контактів умовна):

Було встановлено призначення висновків:
1. Земля.
2. Харчування (+12 В). (Після замка запалювання). (При подачі напруги включається жидкокристаллическое цифрове табло. При знятті напруги свідчення пройденого шляху зберігаються).
3. Сигнал з датчика. (До синього дроту датчика).
4. Нічне підсвічування (до висвітлення приладів).
5. Вихід 12 вольт на харчування датчика швидкості.
6. Індикатор дальнього світла (загоряється символ в центрі шкали).
7. Нічого не відбувається. (Ймовірно, не задіяний).
Через відсутність відповідної частини роз'єму підключив одиночними проводами з припаяними наконечниками («мамами») від аудіоапаратури. Все працює. Не шумить. Стрілка не стрибає. Похибка мінімальна. А вночі - взагалі красотища.
[HOHAN] Жовтень 2005
наверх
Чому не працює червона лампочка індикатора рівня палива і як це виправити

На УАЗках-козликах, на датчиках рівня палива в баках, немає "зайвого" контакту на лампочку. [BabyHummer A-328]

Виправити це становище допоможе установка нештатного датчика рівня палива. Наприклад від ГАЗ-53, за розмірами він такий-же. Я поставив у лівий бак, штангу поплавця вкоротив до УАЗовского зробивши петлю. На другий вихід під'єднав контрольну лампу резерву, а саму лампу поставив на приладовій панелі в покажчик рівня палива (нового зразка). Коли бензин на кінець я про це дізнаюся одразу а не здогадуюсь як раніше. [Plaza Construction] наверх
Як зробити, щоб покажчик палива не смикався на найменшій дорожньої купині?

Паралельно показометру врубав ємність близько 500,0 мкф на 16в - гарантую, сіпатися не буде. (+ На датчик бензобака на всяк випадок). [Mastel]

А може, проблема в поганому контакті на повзунку потенціометра, який в баку стоїть? [ERR] наверх
Установка сигналізації на УАЗ

Порадив мені продавець Алігатора. Ну, я й купив з установкою. На сервісі установники скривилися, але раз гроші сплачені - поставили. Довго морочилися з проводкою до задніх дверей - УАЗ-то голий був, і провід протягнули внизу, в рамі. І тут виявилося, що УАЗ занадто важкий для такої сигналізації. Тобто, якщо розігнати чутливість, то будь-який дотик до машини близько датчика викликає спрацьовування сирени. А ззаду запаску можна вільно зняти, і датчик цього не чує. Так і трапилося одного разу ... [Bin]

Сигналку треба ставити або самому, або по блату! Я по блату ставив - так майстри прокляли все на світі! Метал - товстий, підходи незручні і все таке. За їх словами виходить, що за час установки (правильною і гарною, як для себе) на УАЗ можна поставити 3-4 жигуля! Звідси мораль - просто так з вулиці - добре не поставлять!
P. S. У мене Мангуст - задоволений! Сам не спрацьовує, а при проникненні або знятті заднього колеса - репетує. [ANK]

Див також статті Андрія Симонова і Михайла Захарова.

Див також статтю Ставимо сигналізацію на УАЗ на сервері клубу 4х4

Див також деякі поради щодо захисту від угону.
 
Можливо Вам буде цікаво прочитати і ці статті:
Все, що в наших силах. Загальні рекомендації
Шумоізоляція автомобіля як елемент тюнінга салону ВАЗ 2110
Автоматичне включення електрообладнання після запуску двигуна
Електродвигун вентилятора системи охолодження двигуна
Тюнінг салону автомобіля

Створити безкоштовний сайт на uCoz