Тюнінг ВАЗ 2101 - Своїми руками - Тюнінг ВАЗ 2101 своїми руками
Увійти Реєстрація
Увійти на сайт через:

Тюнінг ВАЗ 2110, 2111, 2112

Тюнінг салону Зовнішній тюнінг Тюнінг багажника Тюнінг підкапотного простору Тюнінг освітлення салону / багажника Тюнінг фар Боротьба з шумом і вібрацією Тюнінг електрики Тюнінг акустики Інший тюнінг Тюнінг карбоном

Тюнінг ВАЗ 2106

Тюнінг жигулів Поради для ремонту Електрообладнання автомобіля Пристрій автомобілів

Тюнінг ВАЗ 2101

Двигун Ходова Кузов і салон Трансмісія Електрика і електроніка Інші матеріали Тюнінг Своїми руками Техніка водіння Поради

Тюнінг LADA Niva

Ремонт Тюнінг

Новини

Новини ВАЗ

Тюнінг Ford

Інші статті

Тюнінг та ремонт УАЗ

Ремонт Тюнінг

Тюнінг та ремонт ЗАЗ

Поради Інше

Тюнінг москвича

Тюнінг

Тюнінг ВАЗ 2101 своїми руками



Вдосконалення власного автомобіля - процес, знайомий кожному автовласнику. Деякі з них, входячи у смак, прагнуть переробити серійний автомобіль кардинально, деколи істотно поліпшуючи його технічні дані і естетичні якості. За сформованою традицією, суму змін в конструкції і оснащенні машини звуть тюнінгом.

На всьому пострадянському просторі заслужену популярність знайшов тюнінг ВАЗ 2101. «Копієчка», улюблена народом за простоту пристрою, пристойні динамічні якості, керованість, ремонтопридатність і дешевизну, воістину гідна чемпіонського звання в сфері самостійних переробок. Старі «Москвичі», «Волги» і «Запорожці» піддаються тюнінгу не дуже добре: перероблені, вони рідко удостоюються такої ж захоплення, як і «Жигулі» першої моделі.

Тюнінгові заходи, що проводяться з автомобілем, можна розділити на кілька категорій.
Технічний тюнінг ВАЗ 2101

Технічний тюнінг передбачає вдосконалення ходових властивостей машини, і може включати в себе різноманітні маніпуляції з двигуном, трансмісією, допоміжними пристроями.

Варто відзначити, що тюнінг двигуна ваз 2101 - не саме помітне ззовні, але найдієвіший втручання в конструкцію автомобіля. Тюнінговані двигуни часто розвивають небувалу для серійних моделей потужність, зберігаючи при цьому достатню довговічність і працездатність.

Домогтися успіху непросто ... Однак навіть найпростіші процедури, такі як зниження шліфування впускного колектора і установка повітряного фільтру нульового опору, здатні дати відчутні результати. Маленька тонкість: усуваючи литтєвий шлюб на внутрішній поверхні впускного колектора, не перестарайтеся. Відполіровані до блиску стінки покриваються конденсатом, а ви навряд чи станете монтувати пристрої примусового підігріву колектора!

Корисно (в якості додаткової міри) знизити опір, випробовуване вихлопними газами у випускному тракті. Збільшення діаметрів труб, спрямлення ходу вихлопних газів сприяє спрощенню вентиляції циліндрів. Не можна, однак, видаляти глушники: нормативи за рівнем шуму, виробленого транспортними засобами, ще ніхто не відміняв.

До напівзаходи, покликаним поліпшити динамічні якості ВАЗ 2101, можна віднести і досить складну операцію по установці другого карбюратора. Ще складніше - але і куди більш ефективно - інтеграція системи вприскування палива. Успішне вирішення цієї складної інженерної задачі дозволяє замислитися про монтаж турбонаддува, однак мало хто з автолюбителів має можливість вести тюнінг своїми руками на такому високому рівні. Про тюнінг карбюратора ми вже детально розповідали раніше.

А ось доробка поршневої групи, заміна колінчастого і розподільного валів, установка полегшеного маховика, точне балансування двигуна і безліч інших операцій, які виконуються в процесі самостійного проведення комплексу тюнінгових робіт, здатні дати 50%-ве підвищення потужності двигуна.

Удосконалюючи двигун, необхідно розуміти: потужність гальм повинна перевищувати потужність двигуна. Тому ревізія гальмівної системи, в тому числі і переклад стоянкового гальма на гідравлічний привід - пряма необхідність.

До заходів технічного тюнінгу можна віднести і переробку окремих вузлів електросхеми машини. Надійні електронні комутатори запалювання, захищена від пробоїв проводка, висококласні свічки, додаткові освітлювальні прилади, передове генераторное обладнання ... Від штатної електрики не залишиться рівним рахунком нічого, якщо поставитися до електротюнінгу відповідально і творчо.
Кузовний тюнінг ВАЗ 2101

Кузовний тюнинг непростий і відповідальний. Навіть не дуже значні помилки в тюнінгованія кузова призводять до появи лякаючих безглуздістю монстрів. Спроби виправити конструктивні прорахунки пластмасовим обважуванням і розфарбуванням типу «вирви око» рідко допомагають приховати прорахунки.

Спочатку куций, кузов «копієчки» не стає краще від кругового приварювання «спідниць». Прагнення перетворити автомобіль в прямокутний паралелепіпед зовсім не додає естетичної виразності машині.

Сумнівні і спроби «гібридизації» Жигулів з авторитетними іномарками. Можна гладенько приладнати мерседесовский «ніс» до «копійчаних» передку. Але показуватися з такою машиною на людях - не можна. Викличуть «Швидку» ...

Спірна міра - видалення бамперів з корпусу ВАЗ 2101. Однак у комплексі з розширенням колісних ніш і установкою по-спортивному широких коліс на кованих дисках ця міра виявляється виправданою: така «копієчка» виглядає дуже свіжо!

Нерідко кузовний тюнинг супроводжується посиленням жорсткості кузова. Сталеві дуги, балки, розпірки завжди узкофункціональні. Захищаючи лонжерони від деформації при виникненні перевантажень на передніх колесах, ця дуга здатна спровокувати зсув всього моторного відсіку навіть при не дуже сильному бічному ударі.

За допомогою глибокого кузовного тюнінга ВАЗ 2101 можна змінити до повного невпізнання. Однак відсутність гармонії в пропорціях змушує кріпити до машини чисто декоративні деталі. Подібним способом машині можна додати зовнішньої лютості. Але велика небезпека виникнення подібності з черепахою ...

Комфорт у «копійці» - своїми руками!

Особливо благодатне поле діяльності - тюнінг салону ваз 2101. Свобода самовираження господареві авто надається практично необмежена! У нього є всі можливості вивести простенький автомобіль на рівень комфортабельних лімузинів.

Гармонійні колірні поєднання, використання високоякісних матеріалів - запорука створення по-справжньому привабливого автомобільного інтер'єру. Але анатомічні сидіння і оббивка з натуральної вовни з кольоровими аплікаціями - це ще не все ...

Робоче місце водія, приладова дошка, консоль, що відокремлює водія від пасажира - можливостей багато, простір для фантазії безмежний!

Зробити шкали видимими, показники читаються, підсвічування яскравою і при цьому не сліпучої - архіскладне завдання! Далеко не всякі фірмові конструкторські бюро справляються з нею задовільно. Тим не менш, створити шедевр своїми руками - можна! Про існуючих приладових панелях можна прочитати тут.

Заднє сидіння зазвичай залишається поза увагою тюнінговщика, однак особливо сумлінні майстри вміють і тут продуктивно докласти свої зусилля.

Немає сенсу в переробці салону, якщо не забезпечити його хорошим звуком! Техніка такого роду може коштувати дорого, вимагати скрупульозного підбору та ретельної настройки, проте її ефект установки - завжди вище трудових і грошових витрат!

Тюнінг «копійки» - це академія смаку для замовника і школа майстерності для виконавця. Якщо отриманий результат радує не одного тільки власника автомобіля, а вражає більшість із глядачів, значить, зусилля виявилися немарними!

Більш докладно про тюнінг інших моделей класики

До речі, кому немає чим зайнятися, обов'язково перегляньте оце відео, зроблено круто smile

 
Можливо Вам буде цікаво прочитати і ці статті:
Блок запобіжників
Пристрій двигуна
Дитячі електромобілі
Двигун
Автоматичне включення електрообладнання після запуску двигуна

Створити безкоштовний сайт на uCoz